fredag

jag började dagen med frukost och sedan birsta med clara. blev ett par trosor och en typ solkräm eller vad man säger, lägger iaf upp en bild på de. sedan hade jag och clara "egenträning" eftersom vi har typ uppehåll med fotbollen så vi cyklade typ 7-8km, duktigt gjort tkr jag! senare på kvällen drog jag till sanna och såg new moon filmen, dock tyckte 1:an var bättre. så nu blire och se eclipse ngn dag här. också var vi ute och fotade + att vi såg en luftbalong som var ascool, med en sån här lisebergs kanin på, slänger upp lite bilder på de. men nu ska jag ta och fika och sedan sätta på en film. :))


hawaiian tropic åhlens 125:-
ginatricot 19:-

lite bilder sen kvällen:










Foto: Jag Nikon D5000 osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0